svar

-.- om svar:
så jävla falsk du är , trodde jag kunde lita på dig :(
svar: är jag falsk bara för att du inte kom med bland dom fyra personerna jag kunde lita på? Vet inte vem du e, asså snälla kommenter inte anonymt det är bara så fegt och det bevisar bara att du itne vågar stå för det du skriver.
Och vadå inte kunna lita på mig? vafan vet du om det? Många kan lita på mig, jag är inte en sån som springer runt och tjallar. 
Ne precis, våga stå för vem du e jävla fag. damp har jag, och ja jag bryr mig annars skulle jag inte göra ett sånt här inlägg.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha fan vilken tönt, så omogen.

1-0 till dig amanda, du äger fan skiten ur henne.

2011-06-05 @ 13:28:46
Postat av: Evve ! :)

Kan du inte kolla ip-adressen ?

Men det går ju inte att lita på den personen om den kommenterar sånt här anonymt ! Right ;)

2011-06-05 @ 13:56:53
URL: http://evvejohannessonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer att få veta vem det är!

kolla bara ip-adressen och sen kolla ifall den personen har kommenterat tidigare!

finns alltid, så omoget, onödigt som fan!

:*

2011-06-07 @ 15:47:39
URL: http://emmysvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0