fyra vänner man alltid kan lita på ..



dessa tjejer, vet inte vad jag skulle göra utan dom. Dom är så jäääääävla underbara. dom har hjälpt mig genom så mycket, alla minnen ja allt - ler så fort jag tänker på allt jag har skapat med er.
ni betyder så mycket, ni är så äkta. skulle inte jag haft er så skulle inte jag skrivit detta inlägget nu. Jag kommer göra ALLT för er, verkligen allt. ni betyder så mycket. tro mig, jag skojar inte, ni är fan dom mest underbaraste jag känner, kom ihåg det.
älskar er något så enormt, världens bästa systrar. / eran manda

Kommentarer
Postat av: -.-

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

taskig du är !!!!!!

2011-06-02 @ 13:40:39
Postat av: batmaan

världens bästa är du.

loveu <3

2011-06-03 @ 10:00:49
Postat av: gabriella åström

älskar dig bästavän!

2011-06-04 @ 21:59:16
Postat av: Anonym

yesyes, gulligt.

2011-06-06 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0